Fejlesztett kompetenciák, képességek:
- Erős kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség.
- Magabiztos fellépés.
- A domináns és alárendelt státusz jegyeinek felismerése és a helyzetnek megfelelő alkalmazása (az asszertív kommunikáció képessége).
A helyes beszéd technikai elemeinek idegrendszeri rögzítése és a szuggesztív előadói jelenlét képessége kihatással van egyrészt az egyén énképére, s így önbizalmára, másrészt pozitív hatással van a munkavégzéshez szükséges összetettebb kompetenciákra is:
- problémamegoldó képesség,
- rugalmasság,
- sikerorientált attitűd,
- proaktivitás,
- koncentrációs képesség,
- képesség az önálló és a csapatmunkára (nagyobb empátiás és alkalmazkodó képesség).
Ügyfelekkel dolgozó munkatársak felkészítése a megfelelő viselkedés- és beszédmódra, az asszertív kommunikációra
A call center specialitásai, a telefonos beszéd technikája.
Vezetőknek, akiknek fontos, hogy csapatukkal megfelelően beszéljenek és motiválják őket.
- Tapasztalt vezetőknek: A már berögzült, megszokott kommunikáció megváltoztatása, megújítása sikeresebb munkát, termelékenységet eredményez.
Más megközelítések a munkatársakhoz. Eredményorientált beszédmódok. A belső fókusz kialakítása: a szerep-meghatározás.
- Kezdő vezetőknek: Magabiztos fellépés, beszédmód. A vezetői szereppel való azonosulás. Vezetői attitűdök a viselkedésmódban. A kompetens, eredményes vezető természetes asszertív kommunikációja. A hiteles és határozott kommunikáció az eredményesség alapköve.
Előadóknak, trénereknek, akik szeretnének még hatékonyabban működni, „jelen lenni” a közönség előtt.
Színesebb, hatásosabb előadói eszköztár.
A csoportvezetés technikája, a tréneri magatartás módszerei.
Az instrukcióadás, a feladat lebonyolítása.
Az értékelés, az állandó pozitív visszajelzés, a javítások, tökéletesítés módozatai.